poniedziałek, 20 maja 2013

Kura- metkowiec

Metkowce są już bardzo popularne. Można je kupić w wielu miejscach w internecie, np tutaj. My postanowiliśmy zrobić swoją wersję.
Pisałam już o niej wcześniej. Podobnie jak nasz dziczek wzorowana jest na postaci z książeczki Ignasia.


































Jak uszyć taką kurę?
Potrzebne są:
- kawałek białego materiału (ja pocięłam jakąś starą poduszkę)
- farby albo pisaki do tkanin
- tasiemki
- wypełniacz do poduszek ( też ze starej poduchy)
- nitka, igła

Najpierw na tkaninie rysujemy/malujemy wzór. Kiedy wyschnie wycinamy i zaczynamy zszywać metkowca na lewej stronie. Najtrudniejsze było dla mnie przemyśleć jak wszyć metki :) Kiedy już większość mamy zaszytą, przewracamy na prawą stronę zabawkę i wypełniamy środek. Na koniec trzeba ładnie zaszyć otwór, co dla mnie  też było trochę skomplikowane. 
Mam nadzieję, że mój opis jest w miarę jasny.

Polecamy metkowce najmłodszym!






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz