czwartek, 13 czerwca 2013

Domowy plac zabaw

Dziś huśtawki, drabinki, liny i rury... w domu :) Pomysł dla aktywnych dzieci.


http://design-for-kids.livejournal.com/

























A to moje ulubione rozwiązanie:

























































































































Inspiracje pochodzą z bloga nietylkodzieciaki.pl, a to wszystko można urządzić we własnym domu!

Dodam jeszcze, że szukając tych pomysłów przypomniałam sobie kilka zdjęć, dzięki którym wpadłam na pewien plan. Wykonałam go i jestem bardzo zadowolona. Już nie mogę się doczekać poniedziałku, kiedy pokażę efekt mojej pracy z tego tygodnia :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Projektując domowy plac zabaw powinniśmy przede wszystkim wziąć pod uwagę bezpieczeństwo naszych dzieci. Aby wyeliminować ryzyko skaleczeń, czy groźnych kontuzji, warto jest w pierwszym kroku zabezpieczyć wszystkie ostre krawędzie wokoło placu. Doskonale nadają się do tego elastyczne i miękkie maty, a także krawężniki gumowe https://powerrubber.com/kat/maty-gumowe/maty-na-place-zabaw/krawezniki-gumowe/. Dzięki nim odpowiednio zabezpieczymy miejsce zabaw naszych dzieci i będziemy pewni, że nie grozi im żadne niebezpieczeństwo podczas jego użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń