czwartek, 27 czerwca 2013

Girlandy

To mój ulubiony element dziecięcych pokoików.

Zaczęło się od tych tradycyjnych.
zdjęcie z nietylkodzieciaki.pl

























Uszyłam nawet taką sama, chociaż wyszła trochę krzywa :)

A teraz, kiedy zabrałam się za robienie takiej:

http://www.moimili.net















I mam już dwa pompony, i plany na więcej, wymyśliłam sobie frędzle:

























I tak idąc tropem girland znalazłam, na pinterest.com, dużo mniej lub bardziej typowych pomysłów.

Wersja czarno- biała musi być :)























Geometryczne:


























































Nietypowe:

























I na koniec taka mini girlandka:


















A za tydzień lecimy na wakacje do Polski, dlatego na ten czas zrobię tutaj przerwę. Odezwę się pewnie dopiero w sierpniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz