poniedziałek, 24 czerwca 2013

Roczek Ignasia

Ostatnio na laurce pomyliłam daty :) Dzisiaj też mała retrospekcja, chociaż pozostajemy w 2013.
Ignaś roczek ma skończony już dawno, ale chciałam pokazać dwa pomysły z jego urodzin.

Pierwszy pomysł to korona dla solenizanta:

























Zrobiłam ją z filcu, na wzór tych, które robi Pan Pepe. Miałam szczegółową instrukcję zdjęciową, jak ją wykonać. Niestety straciłam ją razem z moim laptopem, dlatego musi wystarczyć opis.
Z grubego szarego filcu wycięłam koronę, z cieniutkiego filcu fioletowego i niebieskiego zrobiłam ozdoby, które przykleiłam klejem Magic. Kulki są z filcowej wełny, filcowane na sucho, robiłam je sama, ale można też takie kupić. Na koniec wystarczyło naciąć koronę z tyłu i przeciągnąć wstążkę. W ten sposób powstała korona z regulowanym obwodem głowy :)

Drugi pomysł to tęczowy tort.


















Pomysł i przepis ze strony Moje Wypieki. Kilka pomysłów na kolorowe przysmaki jest też na wspominanym już blogu warsztat mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz