poniedziałek, 17 czerwca 2013

Metamorfoza prześcieradełka

Kiedyś znalazłam to zdjęcie:

















I zaczęłam szukać w internecie takich kolorowych prześcieradełek. Okazało się, że ich ceny różnią się bardzo od tych z Ikei . Pomyślałam, że chyba muszę sama takie uszyć. Problemem było to, że nie mam jeszcze umiejętności potrzebnych do uszycia prześcieradła na gumce, a zwykłe są niewygodne w użyciu. 

Później trafiłam na te zdjęcia:

















http://sayyestohoboken.com






















Podobało mi się jeszcze takie DIY, ale nie wiedziałam do czego je wykorzystać:

http://mamaskram.blogspot.no

























I w zeszłym tygodniu wpadłam na pomysł żeby to wszystko połączyć i przerobić Ignasia prześcieradełko. Myślałam, że będzie to bardziej czasochłonne, ale zajęło mi to 40 minut w czasie jego drzemki :)

Potrzebowałam:
-prześcieradełko
-korek
-gąbka
-farba do tkanin
-gazety, ręcznik papierowy

Najpierw zabezpieczyłam stół gazetami i rozciągnęłam na nim prześcieradło.


















Później zaczęłam kropkować.
















Aż wykropkowałam :)


















Bardzo mi się spodobał efekt i na pewno zrobię jeszcze kilka takich prześcieradełek, w trójkąty, kwadraty, itp. 
A tak wygląda prześcieradło w łóżeczku:




Czeka nas jeszcze mała przeróbka ochraniacza.

















Ignaś okazał się bardzo wdzięcznym modelem. Najpierw sprawdzał, czy kropy są prawdziwe, a później demonstrował, co robi się w łóżeczku. Skończyło się na tym, że kazał zasłonić okno, zamknąć drzwi, wziął smoka do buzi i udawał, że zasypia :)


















A w ten czwartek chcieliśmy, z Ignasiem, pokazać pomysł na laurkę na Dzień Ojca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz